Sunday, December 13, 2009

Impian Aku ....???? n awak camana ????



NI LAH MOTORSIKAL IMPIAN AKU......
   Aku rasa setiap orang ada impian masing-masing. Dan Setiap orang ada  banyak impian untuk di penuhi.Aku mempunyai impian yang besar aku nak kelilingi dunia dengan motorsikal...dan aku rasa insyallah aku akan mencapainya dengan memiliki mesin BMW 1200 GS ADVENTURE di atas. Aku telah survey dan mungkin aku akn beli second hand kat UK, kat malaysia terlalu mahal sebab duti and tax custom.Tapi sekarang susah sikit sebabnya aku kakitangan kerajaan..masalah cuti... kalau nak jugak aku kena travel beringkat start benua Asean first, Asia Selatan.Asia Barat,
masuk benua europe guna road Turkey....Kita akan lihat panorama yang cantik macam kat bawah ni....rasa dah tak leh tahan jiwa nii..pendam dari umur 7 tahun lagi....lagipun idea datang dari bapak aku...dia dah travel banyak dah.....insyallah aku jugak...










No comments:

Post a Comment